Google Ads szolgáltatások

Hozza ki marketingbüdzséjéből a legtöbbet!

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan feljesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk kiemelt tapasztalattal a Google Ads területén. A legmagasabb szintű Google Partner minősítéssel rendelkezünk, amelynek köszönhetően kiemelt direkt támogatást élvezünk a Google részéről. Ismerje meg Google Ads szolgáltatásainkat!

Google Ads kampány menedzsment

Ismerje meg Google Ads kampány szolgáltatásainkat! Kisvállalatoktól a nagyvállalati muliticégekig számos iparágban bizonyítottunk már. Tegyen próbára minket!

Tovább

Google Ads kampány audit

Amennyiben már rendelkezik Google Ads kampánnyal, úgy az audit szolgáltatásunkat ajánljuk figyelmébe, amellyel pontos képet kaphat kampányai jelenlegi teljesítményéről!

Tovább

Google Ads tanácsadás

Amennyiben konkrét tanácsra van szüksége Google Ads témában, vagy nem tudja, merre induljon el, jelentkezzen személyre szabott, egyéni Google Ads tanácsadásunkra!

Tovább

Online szeretne hirdetni, de nincs megfelelő személy a cégen belül? Bízza ránk Google Ads kampányainak kezelését! Vegye fel velünk a kapcsolatot most!

Google Ads kampány FAQ

Az Google Ads a Google hirdetési hálózata. Bár a legtöbben csak a keresőben megjelenő szöveges hirdetéseket ismerik, ennél sokkal több lehetőség áll rendelkezésre. A Google tartalmi hálózatában a weboldalak nagy része szerepel, amelyekre a legkülönfélébb szempontok alapján - kor, nem, téma, érdeklődés - célozhatunk hirdetéseket. A legtöbb esetben a kattintásokért fizetünk, de arra is van mód, hogy konverzió vagy megtérülés alapján licitáljunk (például kapcsolatfelvétel vagy vásárlás értékének arányában adjuk meg, hogy nekünk mennyit ér a látogató). A szöveges mellett képi és videóhirdetéseket is alkalmazhatunk, sőt a remarketing segítségével azokat is célirányosan megszólíthatjuk, akik már jártak az oldalunkon.

Az Google Ads minden vállalkozás számára testreszabott és költséghatékony megoldást nyújt, függetlenül attól, hogy milyen iparágban működik. Az egyedi hirdetési stratégiák és formátumok megfelelő kiválasztásával akkor is hatékonyan érhetjük el célunkat, ha kis, helyi vállalkozás vagyunk, vagy egy óriási multi cég. Fontos, hogy tisztában legyünk üzleti céljainkkal, és ennek megfelelően állítsuk be a kampányokat. Egészen már Google Ads stratégiára van szüksége egy webshopnak, mint egy B2B területen működő IT cégnek vagy egy FMCG vállalatnak. Megfelelő szaktudással nincs olyan iparág, ahol ne lehetne kimagasló eredményeket és megtérülést elérni a Google Ads megfelelő alkalmazásával.

Az Google Ads valódi csodafegyver lehet a megfelelő kezekben, ám nagyot csalódhat, aki azt hiszi, nem tud visszafelé is elsülni... Tapasztalatlanságból olyan hibákat elkövethetünk, amelynek köszönhetően akár 5-10-szeresét is kifizetjük az elérhető díjaknak, ráadául nem is a számunkra valóban értékes látogatókra költjük el sokszor szerény büdzsénket. Az Google Ads rendszer bonyolultsága szakértői tudást igényel. Ha nincsen megfelelően beállítva a kampány, akkor a napi büdzsé elveszik, mert bár a látogatók rákattintanak a hirdetésére, de nem sikerül őket konvertálni például a rosszul megválasztott érkezési oldal miatt. Amennyiben nem fordít elég figyelmet a felhasználói szokások megismerésére, akkor a beállításokat nem tudja jól elvégezni. Az Google Ads-ben jártas szakértők a finombeállítások révén teljes mértékben optimalizálni tudják a hirdetését. Ezáltal elkerülheti, hogy (1) drágán jusson a kulcsszavakhoz, (2) hirdetése rosszabb pozíciót szerezzen meg, vagy (3) a hirdetése egyáltalán ne kerüljön a keresési felületre.

A szöveges mellett képi- és videóhirdetéseket is megjeleníthetünk a Google Adsben. A haladó szintű beállítások esetében pedig számos egyedi, akár felhasználóként különböző hirdetés tartalmat tudunk megjeleníteni a dinamikus remarketing lehetőségnek köszönhetően.

Az Google Ads kampány ára egyrészt a saját kampányunk és érkezési oldalunk minőségétől és profizmusától függ, másrészt a piaci verseny erősségétől. Minél nehezebb piacon versenyzünk, annál fontosabb, hogy profi módon, a maximális teljesítményre törekedve állítsuk be a kampányt. Fontos tudni, hogy minden esetben pontosan kontrollálhatjuk a költségeinket, megadhatjuk a maximális büdzsét, amit egy nap szeretnék elkölteni, illetve azt a maximális összeget is, amelyet egy kattintásért hajlandóak vagyunk kifizetni.

Mindenképp tájékozódjon a döntés előtt, és próbálja meg legalább az alapvető információkat megszerezni egy konzultáció vagy tréning, esetleg önálló képzés keretében, hogy elkerülje a meglepetéseket. A Google partneri minősítés az alapvető elvárás a profi ügynökséggel szemben. Emellett nagyon fontos, hogy megbízható referenciákat tudjanak felmutatni és érthetően, részletesen el tudják mondani, mit miért javasolnak, valamint rendszeres és hiteles információkat nyújtsanak számunkra a kampányok teljesítményéről. A jó ügynökséget érdeklik az üzleti céljaink, emellett őszinte, proaktív, teljeskörű tanácsadást nyújt a megfelelő érkezési oldal és mérések tekintetében is. Természetesen az sem árt, ha rendelkezik tapasztalattal az iparágunkban.

A keresőoptimalizálás (SEO) és a Google Ads nem helyettesíti, sokkal inkább kiegészíti egymást. Az Google Ads egy jóval rugalmasabb, gyorsan bevethető és teljeskörűen kontrollálható megoldást kínál, viszont csak addig működik, amíg futtatjuk a kampányokat. A keresőoptimalizálás egy hosszabb távú megoldás, amelyre minden esetben érdemes erőforrást fordítani, mert hosszú távon óriási ingyenes forgalmat és hitelességet nyerhetünk vele. A két stratégia együttes alkalmazása és összehangolása biztosítja a maximális megtérülést minden esetben.

Ez többszáz faktortól függ, de a legfontosabb, hogy mennyire hangoljuk össze a teljes üzleti stratégiánkkal, illetve milyen minőségben végezzük el a kampány felállítását, menedzsmentjét, és mennyire alkalmazzuk a finomhangolás során az adatokat az eredmények növeléséhez. Amennyiben a kampány érkezési oldalai nem felhasználóbarátok és/vagy nem tudjuk megfelelően mérni az eredményeket, még a legprofibb Google Ads beállítás is gyenge hatékonysággal tud működni.

Egy Google Ads kampány sem ér el jó eredményeket a megfelelően optimalizált weboldal nélkül. Válassza komplex csomagunkat, hogy új weboldallal még jobb eredményeket érhessen el!

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

Kulcsszavak a Google Adsben

A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...

Tovább

Google Ads fizetési rendszere

Google Ads fiókját érvényes email címmel és jelszóval hozhatja létre. Az Önnek megfelelő számlázás érdekében az alábbi három beállítást kell elvégezni: megfelelő pénznem megválasztása, számlázási adatok megadása...

Tovább

Quality Score - Az Google Ads minőségi pontszáma

A Google Ads kampány egyik fontos mutatója a minőségi pontszám, a Quality score, amelyet a Google Ads rendszer minden egyes kulcsszóhoz dinamikusan hozzárendel. Az 1-10 pontszámig terjedő skála...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Tekintse meg Google Ads esettanulmányunkat

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár