- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google Ads hirdetés célzási lehetőségek > Customer match kampányok
Customer match kampányok
Ügyfélegyezés
Az Google Ads Ügyfélegyezés szolgáltatása lehetővé teszi a Google-lal megosztott ügyféladatok alapján történő hirdetésmegjelenítést. Az Ügyfélegyezés számtalan üzleti cél szempontjából hatékony hirdetői eszköz – a márka ismertségének növelésétől kezdve a teljesítmény növeléséig. Például:
- A YouTube szolgáltatásban új közönségeket érhetünk el azáltal, hogy a legértékesebb ügyfelekhez hasonló közönségeket céloz meg.
- A Gmail szolgáltatásban az e-mailes kampányok mellett a beérkező levelek lapjának tetején megjelenített, személyre szabott hirdetésekkel érhet el ügyfeleket vagy hasonló közönséget.
- A Keresési Hálózatban úgy optimalizálhatja a kampányokat, hogy az ajánlatot az ügyfelek tevékenységeiről szerzett adatok alapján korrigálja.
Működése
Tegyük fel, hogy a Google keresőben megjelenő hirdetésekkel szeretné népszerűsíteni új hűségprogramját a már meglévő ügyfelek körében. A szolgáltatás a következőképpen működik:
- Feltöltünk egy adatfájlt azokkal az e-mailcímekkel, amelyeket Önök adtak meg
- Létrehozunk egy kampányt, amellyel az ügyfélegyezési közönséget célozzuk meg – azokat az ügyfeleket, akik a feltöltött adatfájlban szerepelnek, és a Google felhasználói.
- Amikor ezek a felhasználók bejelentkeznek a Google-fiókba, a Google Keresés, a YouTube és a Gmail használata közben megjelennek nekik a hirdetések.
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbFacebook hirdetések
Ahhoz, hogy Facebook hirdetési kampányaink hozzák a várt eredményt, az üzleti célunknak megfelelő hirdetésformátumot, célzást, mérést kell alkalmaznunk. Ebben nyújtunk szakértő segítséget.
TovábbGoogle Ads kampány - Képhirdetés
A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...
TovábbHogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést
A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...
TovábbRemarketing a Google Ads-zel
A remarketing-listáknak két fajtájuk van, attól függően, hol hozzuk azokat létre: a Google Ads-ben és a Google Analytics-ben. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...
TovábbMárkaépítés a Google Display hálózaton
Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.
TovábbMinden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes
A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!
TovábbHogyan tegyük hatékonyabbá gmail hirdetéseinket?
Meglévő ügyféllistánkat megszólíthatjuk gmail hirdetésekkel, amelyek a gmail felületén belül a Közösségi és Promóciók lapon jelennek meg, és kattintást követően tekinthetőek meg teljes terjedelmükben.
Tovább