- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google Ads kampány a gyakorlatban > Google Ads kampány monitoring
Google Ads kampány monitoring
Az Google Ads kampány beállításával nem ér véget az Google Ads kampány menedzsment. A tervezést, beállítást és elindítást követő első néhány hétben szükséges napi szinten figyelni és módosítani a kampányt. Ezt nevezzük a kampány monitorozásának és finomhangolásának. Lehetőség van korlátlanul módosítani a beállításokat és elérni az optimális beállítást a maximális hatékonyság érdekében.
Finomhangolás keretében a rosszul teljesítő kulcsszavakat leállítjuk, hogy ne rontsák a hirdetés minőségi mutatóját. A minőségi mutató javításával a kampány eredményességét növeljük.
A módosítások hatásait teszteljük újabb mérésekkel, és ha kell, újabb és újabb finomhangolásokkal finomítunk stratégiánkon. Az eredményeket a Google Ads mellett a Google Analytics webanalitikai rendszerrel követjük nyomon.
Kulcsszó teljesítményét mutató eszköz. 10-ből 10 minőségi pontot elért kulcsszó a Google Ads hirdetésben
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbGoogle Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbGoogle Ads kampány - Szöveges hirdetés
A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...
TovábbGoogle Ads kampány - Képhirdetés
A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...
TovábbGoogle Ads kampány - Videohirdetés
A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...
Tovább10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához
A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.
Tovább15 tipikus Google Ads kampányhiba
A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.
TovábbMilyen kérdéseket tegyünk fel a PPC ügynökségünknek?
Nem csak a PPC ügynökségen múlik, hogy sikeres lesz-e az online marketing kampány. Nagyon fontos, hogy ügyfélként megfelelően informáljuk őket és tudjuk, hogy mit kell kérdeznünk tőlük.
Tovább